GALNA MÄNNISKOR!


Idag var det fullrulle, massa shopping inför julen. (MAT och sånt som ska vara på julbordet..)
Flera timmars mat shoppande och jag kände mig steeen död! Asså människor är som GALNA nu inför jul, dom mejar fan ner folk med kundvagnarna i affärerna.. TRÄNGS dessutom, inte nog med det! Snacka om att jag dog av garv, folk djurar på julskinkan typ 5 tanter och 2 gubbar står och gräver sig ner i kyldisken och breddar sina armbågar för att "få" den finaste skinkan.. HAHA! Dom fräser och hyser av varandra.. Aja underbara människor ;)

Nu ska jag ut på ballkongen och frysa en snabbis BRrrrr !!!!
Efter blir det TV, sen sleep time. Working 2morrow!


Bless. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0